Հեռախոսահամար
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-5
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ՝ ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Ինչու՞ է մեդիագրագիտությունը կարևոր հասարակության համար
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Ժամանակակից աշխարհում մեդիան դարձել է տեղեկատվության, հաղորդակցության և հասարակական կարծիքի ձևավորման գլխավոր հարթակը։ Մենք ամեն օր շփվում ենք լրատվամիջոցների, սոցիալական ցանցերի և տարբեր թվային հարթակների հետ, որտեղ տեղեկությունը երբեմն կարող է լինել ոչ լիարժեք, միակողմանի կամ մանիպուլյատիվ։ Այս դասընթացի նպատակն է ձևավորել մասնակցողների մեդիագրագիտությունը՝ զարգացնել նրանց կարողությունները վերլուծելու, գնահատելու և քննադատաբար ընկալելու մեդիայում շրջանառվող տեղեկությունները։ Դասընթացի ընթացքում կներկայացվեն մեդիայի դերը ժամանակակից հասարակության մեջ, մեդիաազդեցության մեխանիզմները, կեղծ լուրերի և տեղեկատվական մանիպուլյացիաների ճանաչման գործիքները։ Դասընթացը նախատեսված է գրադարանավարների համար, ովքեր ցանկանում են դառնալ գիտակից մեդիա սպառող և պատասխանատու տեղեկատվության տարածող։

Ինչպես մտածել քննադատորեն։ Ի՞նչ է քննադատական մտածողությունը։
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Ժամանակակից աշխարհում, որտեղ տեղեկությունը հասանելի է մեկ հպումով, իսկ լուրերի հոսքը երբեմն խեղաթյուրում է իրականությունը, առավել քան երբևէ կարևոր է քննադատական մտածողությունը։ Դասընթացը նպատակ ունի ձևավորել գրադարանավարների վերլուծական և քննադատական մտածողության հմտությունները, զարգացնել նրանց կարողությունը՝ տարբերելու փաստերը կարծիքներից, գնահատելու տեղեկատվության վստահելիությունը և հիմնավորված եզրակացություններ անելու։


ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրում, որտեղ լուրերն ու կարծիքները խառնվում են միմյանց, իսկ կեղծ տեղեկատվությունը կարող է արագ տարածվել, շատ կարևոր է իմանալ՝ ինչպես տարբերել հուսալի և ոչ հուսալի աղբյուրները։ Դասընթացը նպատակ ունի ձևավորել մասնակիցների տեղեկատվական վերլուծության և փաստերի ստուգման հմտությունները, սովորեցնել նրանց գործնական մեթոդներ ու առցանց գործիքներ, որոնք կօգնեն արագ և արդյունավետ ստուգել տեղեկատվության ճշգրտությունը։ Մասնակիցները կսովորեն․ • ինչպես գնահատել աղբյուրների վստահելիությունը, • ինչ հարցեր տալ ստացված տեղեկությունը վերլուծելիս, • ինչպես օգտագործել փաստերի ստուգման հարթակներ, որոնողական հնարքներ և լուսանկարների/վիդեոների ստուգման գործիքներ։ Դասընթացը ներառում է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական վարժություններ, որոնք հնարավորություն կտան անմիջապես կիրառել ստացած գիտելիքները իրական օրինակների վրա
Անձնական տվյալների պաշտպանություն. Թվային անվտանգության պարզ կանոններ․ Օրենսդրական կարգավորումներ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Դասընթացը նվիրված է անձնական տվյալների պաշտպանության և թվային անվտանգության հիմնական սկզբունքների ու գործնական հմտությունների ձևավորմանը։ Այն նախատեսված է նրանց համար, ովքեր առօրյա աշխատանքում կամ առցանց միջավայրում մշտապես շփվում են տեղեկատվության հետ և ցանկանում են ապահովել սեփական և կազմակերպության տվյալների անվտանգությունը։ Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները կծանոթանան թվային հիգիենայի պարզ կանոններին, կսովորեն ինչպես կանխել տեղեկատվական արտահոսքը, պաշտպանել գաղտնաբառերը, աշխատել անվտանգ ցանցերում և ճանաչել կիբերհարձակումների հիմնական տեսակները։


Ինչպե՞ս տարբերել իրական փաստը դավադրությունների տեսությունի
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Ժամանակակից մեդիա միջավայրում դավադրությունների տեսությունները տարածվում են արագ և հաճախ ընդունվում որպես իրականություն։ Դրանք կարող են ազդել մարդկանց մտածողության, որոշումների և նույնիսկ հասարակական գործընթացների վրա։ Դասընթացը նպատակ ունի զարգացնել մասնակիցների քննադատական մտածողությունը և տեղեկատվության վերլուծության հմտությունները, որպեսզի նրանք կարողանան տարբերել փաստերը կեղծ վարկածներից, ճանաչել մանիպուլյացիայի մեխանիզմները և պաշտպանվել տեղեկատվական մոլորությունից։
Ինչպես կիրառել արհեստական բանակության գործիքները. Ինչպես ճիշտ հաղորդակցվել ԱԲ-ի հետ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Արհեստական բանականությունը (ԱԲ) այսօր դարձել է ամենաարագ զարգացող տեխնոլոգիաներից մեկը՝ փոխելով մեր աշխատանքի, ուսման և ստեղծագործական գործընթացների ձևը։ Այս գործնական դասընթացը նախատեսված է այն մասնակիցների համար, ովքեր ցանկանում են հասկանալ՝ ինչպես արդյունավետ օգտագործել ԱԲ գործիքները և ինչպես ճիշտ հաղորդակցվել արհեստական բանականության համակարգերի հետ՝ ստանալու որակյալ և օգտակար արդյունքներ։


Ինչպես անվտանգ օգտվել համացանցից
Այս թեման վերաբերում է ինտերնետում անվտանգ վարքագծի ձևավորմանը։ Մասնակիցները կծանոթանան համացանցում տարածված հիմնական սպառնալիքներին՝ ֆիշինգ, կեղծ հղումներ, վնասակար ծրագրեր, կիբերհարձակումներ։ Ներկայացվում են անվտանգության հիմնական կանոնները՝ ուժեղ գաղտնաբառերի ձևավորում, երկքայլ հաստատում, հղումների ստուգում, անհայտ ուղարկողներից նամակների բացահայտում, անձնական տվյալների անվտանգության պահպանում սոցիալական ցանցերում։ Քննարկվում են նաև իրական վտանգների օրինակներ և դրանց կանխման մեխանիզմները։
Ինչու է կարևոր միշտ հիշել հրապարակվող տեղեկատվության մասին
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ Թեման ներկայացնում է, թե ինչպես է յուրաքանչյուր օգտվող իր մասին թողնում տվյալներ ինտերնետում՝ որոնումների, սոցիալական մեդիայի, բրաուզինգի, տեղորոշման և օնլայն ակտիվությունների միջոցով։ Քննարկվում է՝ թվային հետքի տեսակները (ակտիվ և պասիվ), ինչպես են այդ տվյալները հավաքվում, մշակվում և օգտագործվում հարթակների ու ընկերությունների կողմից։ Տրվում են գործնական խորհուրդներ՝ ինչպես վերահսկել սեփական թվային հետքը՝ գաղտնիության կարգավորումներ, թույլատրությունների կառավարում, անհարկի տվյալների հեռացում և թվային ինքնության պաշտպանություն։


Կեղծ տեղեկատվության բացահայտման մեխանիզմներ
Այս թեման անդրադառնում է ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրում ապատեղեկատվության տարածմանը, դրա ձևերին, նպատակներին և ազդեցությանը հասարակության վրա։ Քննարկվում է, թե ինչպես են ձևավորվում կեղծ նորությունները, ինչ մեխանիզմներով են դրանք տարածվում՝ սոցիալական ցանցերի ալգորիթմների, գործընկերյացված էջերի, բոտերի և թիրախավորված քարոզչության միջոցով։ Մասնակիցները ծանոթանում են նաև ապատեղեկատվության հոգեբանական ազդեցությանը՝ ինչպես են մարդիկ ընկալում և կլանում կեղծ տեղեկատվությունը ու ինչ դեր ունեն հույզերը, կարծրատիպերը և հավատալիքները դրա տարածման մեջ։ Թեմայի շրջանակում ներկայացվում են գործնական օրինակներ, վերլուծվում են իրական դեպքեր, և ցուցադրվում են այն ցուցիչները, որոնց avulla հնարավոր է տարբերել ապատեղեկատվությունը վստահելի տեղեկատվությունից։
